Reklamacje, zwroty i faktury

ZWROTY

Zwrotu pełnowartościowego towaru dokonujemy po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą, tylko na podstawie ważnego dowodu zakupu w terminie: 14 dni od daty sprzedaży!

Przy czym:

  • towar musi być pełnowartościowy i posiadać oryginalne opakowanie,
  • towary metryczne (panele, płytki itp.) przyjmujemy w pełnych opakowaniach,
  • zwrotowi nie podlegają towary z wyprzedaży oraz z promocji w przypadku wyczerpania zapasów,
  • zwrotowi nie podlegają towary sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta.

REKLAMACJE

Zakupiony w salonie HOFF towar należy sprawdzić pod względem ilościowym i jakościowym przy odbiorze. Reklamacje ilościowe i jakościowe i wady technologiczne zauważone przy odbiorze towaru należy zgłosić bezzwłocznie po ich ujawnieniu. Reklamacje prosimy zgłaszać pod adresem reklamacje@salonyhoff.pl

FAKTURY

JEŻELI POTRZEBUJĄ PAŃSTWO FAKTURY, PROSIMY O ZGŁOSZENIE TEGO OSOBIE WYSTAWIAJĄCEJ DOKUMENT SPRZEDAŻY.
 
W związku ze zmianą od 1 stycznia 2020 r. przepisów podatkowych (art. 106b ust.5 ustawy o VAT) w zakresie wystawiania faktur do paragonów informujemy, że:

od 1 stycznia 2020 roku wystawienie faktury do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą możliwe jest wyłącznie jeżeli podczas wystawiania paragonu zamieszczono na nim NIP podmiotu, dla którego faktura ma być w późniejszym terminie wystawiona.
Nasze urządzenia fiskalne, na ten moment, nie mają możliwości zapisywania numeru NIP na paragonie, w konsekwencji czego nie mamy możliwości późniejszego wystawiania faktur do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Uwzględniając powyższe, prosimy o zgłaszanie potrzeby otrzymania faktury osobom wystawiającym dokument sprzedaży przed jego wystawieniem.

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i wydarzeniach?