Reklamacje i zwroty

> ZWROTY
Zwrotu pełnowartościowego towaru dokonujemy po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą, tylko na podstawie ważnego dowodu zakupu w terminie: 14 dni od daty sprzedaży!

Przy czym:

  • towar musi być pełnowartościowy i posiadać oryginalne opakowanie,
  • towary metryczne (panele, płytki itp.) przyjmujemy w pełnych opakowaniach,
  • zwrotowi nie podlegają towary z wyprzedaży oraz z promocji w przypadku wyczerpania zapasów,
  • zwrotowi nie podlegają towary sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta.

> FAKTURY
Na podstawie art. 106 b ust. 3 informujemy, że sprzedawca jest zobowiązany wystawić fakturę dokumentującą m.in. sprzedaż opodatkowaną VAT-em, sprzedaż zwolnioną z VAT (nie dot. rolników ryczałtowanych), o ile żądanie wystawienia faktury zostało zgłoszone „w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar, wykonano usługę bądź całość lub część zapłaty. Dotyczy to sytuacji, w której kupujący otrzymuje paragon, później informuje sprzedawcę o chęci otrzymania faktury.

> INFORMUJEMY
Zakupiony w Salonach Hoff towar należy sprawdzić pod względem ilościowym i jakościowym przy odbiorze. Reklamacje ilościowe i jakościowe i wady technologiczne zauważone przy odbiorze towaru należy zgłosić bezzwłocznie po ich ujawnieniu. Reklamacje prosimy zgłaszać pod adresem reklamacje@salonyhoff.pl

 

 

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i wydarzeniach?