0

Zwroty, reklamacje i faktury

A. ZAKUPY W SKLEPIE STACJONARNYM

ZWROTY

Zwrotu pełnowartościowego towaru dokonujemy tylko i wyłącznie na podstawie ważnego dowodu zakupu w terminie: 30 dni kalendarzowych od daty sprzedaży!

Przy czym:

  • towar musi być pełnowartościowy i posiadać oryginalne opakowanie,
  • towary metryczne (panele, płytki itp.) przyjmujemy w pełnych opakowaniach,
  • zwrotowi nie podlegają towary z wyprzedaży oraz z promocji w przypadku wyczerpania zapasów,
  • zwrotowi nie podlegają towary sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta.

REKLAMACJE

Zakupiony w salonie HOFF towar należy sprawdzić pod względem ilościowym i jakościowym przy odbiorze. Reklamacje ilościowe i jakościowe i wady technologiczne zauważone przy odbiorze towaru należy zgłosić bezzwłocznie po ich ujawnieniu. Reklamacje prosimy zgłaszać poprzez poniższy formularz:
WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI>

C. FAKTURY

W SKLEPIE INTERNETOWYM PROSZĘ ZAZNACZYĆ ODPOWIEDNIĄ OPCJĘ PRZY REJESTRACJI ORAZ WYPEŁNIĆ FORMULARZ DANYCH DO FAKTURY.

W POZOSTAŁYCH PRZYPADKACH:

JEŻELI POTRZEBUJĄ PAŃSTWO FAKTURY, PROSIMY O ZGŁOSZENIE TEGO OSOBIE WYSTAWIAJĄCEJ DOKUMENT SPRZEDAŻY.

 
W związku ze zmianą od 1 stycznia 2020 r. przepisów podatkowych (art. 106b ust.5 ustawy o VAT) w zakresie wystawiania faktur do paragonów informujemy, że:

od 1 stycznia 2020 roku wystawienie faktury do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą możliwe jest wyłącznie jeżeli podczas wystawiania paragonu zamieszczono na nim NIP podmiotu, dla którego faktura ma być w późniejszym terminie wystawiona.
Nasze urządzenia fiskalne, na ten moment, nie mają możliwości zapisywania numeru NIP na paragonie, w konsekwencji czego nie mamy możliwości późniejszego wystawiania faktur do paragonu dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Uwzględniając powyższe, prosimy o zgłaszanie potrzeby otrzymania faktury osobom wystawiającym dokument sprzedaży przed jego wystawieniem.

B. ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Nie musisz podawać żadnej przyczyny. Pragniemy, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie!

Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w drodze oświadczenia mailowo lub pocztą:

esklep@salonyhoff.pl

Heban Sp z o.o. Sp.k.
ul. Kosocicka 7
30-694 Kraków

W celu przyspieszenia procedury zwrotu, skorzystaj ze wzoru formularza odstąpienia od umowy.

✎ POBIERZ DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ


Dokonanie zwrotu towaru osobiście w Salonie jest możliwe w godzinach otwarcia magazynów, czyli od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 20.00.


Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać do nas informację przed upływem terminu.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 
Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na numer konta bankowego, z którego środki do nas wpłynęły lub gotówką na miejscu w przypadku płatności dokonanej w naszym salonie. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy.
Proszę odesłać lub przekazać nam towar (Heban Sp. z o.o. Sp. k., Kosocicka 7, 30-694 Kraków), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJA TOWARU

W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej. Możesz także złożyć reklamację podając: 
- numer faktury 
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki 
- zdjęcia wadliwego towaru 
- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta oraz przesłać na adres e-mail

esklep@salonyhoff.pl

następujące dane: 
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisania protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia

REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM

W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail
esklep@salonyhoff.pl

W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

✎ Wypełnij formularz reklamacji

Chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach i wydarzeniach?